Στην εποχή μας βιώνουμε διατροφικές ακρότητες. Στον ένα άκρο συναντούμε ανθρώπους που αποφεύγουν οτιδήποτε προέρχεται από το ζωικό βασίλειο και από την άλλη ανθρώπους που καταναλώνουν καθημερινά κρέας και άλλα ζωικά προϊόντα και ελάχιστα έως καθόλου φρούτα και λαχανικά. Η αλήθεια είναι πως η κατανάλωση του κρέατος αποτελεί πεδίο έρευνας και πολλών αντιπαραθέσεων.

Ποιά πρέπει να είναι τελικά η ασφαλής ποσότητα ζωικών προϊόντων στην διατροφή μας?

Πότε διατρέχουμε κίνδυνο?

Διαβάστε περισσότερα: Η διατροφή των φυτοφάγων

Πριν αναλύσουμε τις αρνητικές επιπτώσεις της κατανάλωσης αλκοόλ στο οργανισμό, καλό θα είναι να αναφέρουμε τα θετικά σημεία. Έρευνες δείχνουν ότι η μέτρια κατανάλωση αλκοόλ μπορεί να μειώσει την θνησιμότητα από παθήσεις όπως τα καρδιαγγειακά, ο διαβήτης, η γεροντική άνοια και η οστεοπόρωση αλλά μόνο σε ενήλικες άνω των 35. Όλα τα πιθανά οφέλη της κατανάλωσης αλκοόλ, θα πρέπει να τοποθετηθούν στη ζυγαριά με τις αρνητικές επιπτώσεις, αλλά και την πιθανότητα να οδηγηθεί κανείς στην υπερκατανάλωση.

 

Διαβάστε περισσότερα: Όσα πρέπει να γνωρίζετε για το αλκοόλ